נגישות

בישראל חיים למעלה מ-500,000 איש בעלי מוגבלויות, הזקוקים להתאמות נגישות כדי שיוכלו להשתלב באופן שווה בחברה.

 

מאז שנת 2005 פועלת פז להנגיש את התחנות ומתחמי התדלוק שלה לבעלי מוגבלות, ועד כה הונגשו כ-230 תחנות, בתהליך שלווה על ידי יועצי הנגשה ועמותת "נגישות ישראל". בין השאר הוקצו חניות מסומנות לנכים במתחמי התדלוק והנוחות, הונגשו לנכים תאי השירותים והוחלט כי נכים יקבלו שירות מלא במחיר שירות עצמי.
 
תמונה להמחשה
פז חברה "בפורום עסקים מקדמי נגישות" שהוקם בתחילת שנת 2010  ביוזמתו של יובל וגנר ועמותת 'נגישות ישראל'. מנכ"ל פז, יונה פוגל, עומד בראש הפורום, שמטרתו ללוות את החברות המובילות במשק הישראלי בתהליך שבו יונגשו מוצריהן לכלל האוכלוסייה, ובכלל זה נכים, מתקשים, קשישים ואנשים עם צרכים מיוחדים. 
עד כה הצטרפו אל הפורום חברות מובילות מתחומי הבנקאות, הביטוח, המלונאות והקמעונאות וכן איגוד לשכות המסחר המייצג את העסקים הקטנים והבינוניים, שהתחייבו להפוך את כל מוצריהם לנגישים.

מטרת הפורום לתמוך בפעילות עמותת 'נגישות ישראל', לעודד סובלנות ומודעות לצרכים של בעלי מוגבלויות ולסייע בעיצוב סביבה ידידותית ונגישה לכולם.

 

בפז מאמינים כי סובלנות ומודעות לצרכיהם של בעלי מוגבלויות משפרות את השירות, ובכך גם תורמות לרווחיות העסקים החברים בפורום.

המוקד הטלפוני המשרת את לקוחות החברה הונגש. ההקלטה הינה בקצב איטי, בשפה פשוטה וללא מוסיקת רקע.

 

לקוחות עם מוגבלות המתקשים ליצור קשר באמצעות הטלפון, מוזמנים ליצור קשר בחלופות הבאות:

מספר פקס - 09-8640811

כתובת מייל-    miris@paz.co.il

לעמוד יצירת קשר לחץ כאן

לרשימת התחנות לחץ כאן