הצהרת נגישות פז

 

לאורך 90 שנות פעילותה, קבוצת פז פועלת לספק שירות איכותי המותאם לצרכים המשתנים של לקוחותיה. לצורך כך, הקבוצה פועלת גם לביצוע התאמות נגישות, המשתקפות בנקודות המפגש שלה עם לקוחותיה, לרבות בנכסיה הדיגיטליים וביניהם אתר Paz.co.il.

 

הסדרי נגישות מבנים

קבוצת פז דואגת להנגשה של המבנים שבבעלותה ובהחזקתה לטובת לקוחותיה עם המוגבלויות כדי שיוכלו לקבל שירות נגיש ושוויוני.

 לקבלת מידע על הסדרי הנגישות בתחנות לחץ כאן

שירות לקוחות נגיש

הקבוצה שמה דגש על נגישות במתן שירות ומקדמת את הנושא באופנים הבאים:

  • הדרכות שירות נגיש – צוות שירות הלקוחות עוברים הדרכות והכשרות בהיבטי הנגישות השונים, במטרה להגביר את המודעות לעקרונות הנגישות ולהקנות כלים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש – המידע במענה הטלפוני הקולי מוקלט ללא מוסיקת רקע ובשפה ברורה.
  • חלופות נגישות ליצירת קשר :

מוקד טלפוני- *9947

טופס צור קשר-  בציון פרטי קשר אישיים לקבלת מענה חוזר.

דוא"ל לכתובת  pazservice@paz.co.il - בציון פרטי קשר אישיים לקבלת מענה חוזר.

שירות נגיש במתחמי פז

  • כניסה עם חיות שירות- מותרת הכניסה לכלב נחיה ובהצגת תעודה לכלבי שירות.
  • פטור מתור-  בהצגת תעודת פטור מתור פיזית או דיגיטלית תינתן קדימות בתור.
  • הורדת מוצרים- לבקשת לקוח יינתן סיוע בהורדת מוצרים ממדפי החנות.
  • כסא נגיש- לבקשת לקוח יינתן כיסא נגיש בחנויות YELLOW.
  • סיוע בתדלוק- רכב הנושא תו נכה יכול לצפור 3 פעמים, ואחד מנציגי החנות או המתדלקים יסייע בתדלוק.

במתחמים עם חנות yellow קיימים אמצעי הנגישות הבאים:
בתחנה-

בחנות-

  • שירותי נכים
  • כניסה נגישה לחנות
  • מערכת עזר לשמיעה
  • כיסא נגיש לפי בקשה

במתחמים ללא חנות yellow קיימים אמצעי הנגישות הבאים:
בתחנה-

  • חניית נכים
  • שירותי נכים

סטטוס סניפים

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים., בישראל כ – 1.6 מיליון אנשים עם מוגבלות, מתוכם  כ- 751 אלף אנשים בגילאי עבודה 20-64. הנתונים הסטטיסטיים מעידים על פערים גדולים בין אנשים עם מוגבלות לאנשים ללא מוגבלות בכל תחומי החיים.

 

חברת פז מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לאנשים עם מוגבלויות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות אתר פז

        אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

        התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

        הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.

        האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

        מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.

        לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

        מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות במייל  mord@paz.co.ilואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.

        מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכזת הנגישות של החברה שפרטיה מופיעים בהמשך ההצהרה.

         בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

 

נגישות אפליקציית YELLOW

  • במערכת הפעלה IOS האפליקציה נבדקה על אייפון עם גרסת IOS 13.5.1
  • במערכת הפעלה אנדרואיד האפליקציות נבדקו על מכשיר 10 GALAXY S עם גרסת אנדרואיד 10
  • במערכת הפעלה אנדרואיד האפליקציות נבדקו עם קורא מסך TALKBACK גרסה 8.2
  • במערכת הפעלה IOS האפליקציות נבדקו עם קורא מסך מסוג voice over

שימוש באפליקציה עם קורא מסך:

·         ניתן לגלוש בעזרת מחוות SWIPE להעברת הפוקוס מרכיב לרכיב, או ע"י "EXPLORE BY "TOUCH כלומר מעבר עם האצבע על הרכיבים על המסך והפעלתם.

·         בשימוש במכשיר אנדרואיד מומלץ להפעיל את האפשרות "גלילה אוטומטית ברשימות"

·         היכן שניתן הוגדרו רכיבים מוכרים, כגון: צ'ק בוקס, רשימה, כותרות וכו' ניתן לנווט בין רכיבים אלו ע"י שימוש בבורר במכשיר המובייל (רוטור ב IOS ו תפריט לוקאלי במכשיר אנדרואיד)

·         ניתן להשתמש במחוות מקובלות לפי מערכת ההפעלה, לדוגמה "L הפוכה" באנדרואיד לצורך חזרה אחורה

·         ייעוץ הנגשת האפליקציות בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט

 

 

דרכי פנייה בכל בקשה, תקלה והצעה לשיפור

קבוצת פז עושה מאמצים להנגשת מרכיבי האתר, האפליקציה, התחנות והשירות באופן שיאפשר קבלת שירות טוב לכלל משתמשיה ושמחה תמיד להשתפר בכל מובן שייטיב עם לקוחותיה. אם בכל זאת נתקלת בקושי או בתקלה בנושא הנגישות, נשמח לקבל ממך עדכון על כך, על מנת שנוכל לקדם פיתרון לנושא בהקדם האפשרי.

 

פרטי רכזת הנגישות בקבוצת פז

  • שם: מור דגן – רכזת פרויקטים ונגישות חברת פז
  • טל: 09-8631276
  • דוא"ל:mord@paz.co.il 

הצהרת נגישות זו עודכנה לאחרונה בתאריך 07/05/2024