מעורבות חברתית

פז מקפידה לתרום לעמותות רבות ומגוונות, ומעורבת בפעילויות קהילתיות. עיקר המעורבות שלנו היא בקידום ערכים של שוויון הזדמנויות, כגון השתתפות פעילה ב"שבוע הנערה הישראלי", סיוע לנזקקים ותרומות מזון רבות למשפחות מעוטות יכולת.

image

הקוד האתי

הקוד האתי של פז מבטא את אמות המידה וכללי ההתנהגות שמשקפים את החזון והערכים שהם הבסיס וההשראה לפעילות הקבוצה.

אנחנו מאמינים שקוד אתי הוא הרבה יותר ממסמך פורמלי לתיוק במגירה. 

בפז - הקוד הוא חלק בלתי נפרד מהעשייה. 

מהנהלת החברה ועד לעובדים במתחמים, בסניפים ובמשרדים – כולם מחויבים. 

כדי להיות מדויקים בעבודה, כל עובדת ועובד בחברה עוברים רענון אחת לשנה.

 

לצפייה בקוד האתי

הקוד האתי

הקוד האתי של פז מבטא את אמות המידה וכללי ההתנהגות שמשקפים את החזון והערכים שהם הבסיס וההשראה לפעילות הקבוצה.

אנחנו מאמינים שקוד אתי הוא הרבה יותר ממסמך פורמלי לתיוק במגירה. 

בפז - הקוד הוא חלק בלתי נפרד מהעשייה. 

מהנהלת החברה ועד לעובדים במתחמים, בסניפים ובמשרדים – כולם מחויבים. 

כדי להיות מדויקים בעבודה, כל עובדת ועובד בחברה עוברים רענון אחת לשנה.

 

לצפייה בקוד האתי

image

נגישות בקבוצת פז

בישראל חיים יותר מ- 1,600,000 אנשים עם מוגבלויות, הזקוקים להתאמות נגישות כדי שיוכלו להשתלב בחברה בשוויוניות.

מאז שנת 2005 פועלת פז להנגיש את התחנות ואת מתחמי התדלוק שלה לכלל לקוחות עם מוגבלות, ועד כה הונגשו כ-230 תחנות

כלומר, ברחבי מתחמי התדלוק והנוחות סומנו מקומות חניית נכים, סומנו עמדות טעינה חשמלית נגישות, נבנו שירותי נכים והוחלט כי נכים יקבלו שירות מלא במחיר שירות עצמי.

כמו כן, השירות הטלפוני הונגש גם ביצירת תקשורת כתובה, העובדים עוברים הדרכות שירות נגישות ועודכנו הנהלים כך שכל אדם עם מוגבלות יקבל שירות ככולם.

בפז מאמינים כי סובלנות ומודעות לצרכיהם של אנשים עם מוגבלויות משפרות את השירות, ובכך גם תורמות לרווחיות העסקים החברים בפורום.

עמותת נגישות ישראל מלווה את פז בהטמעת נגישות בארגון משנת 2005, שהייתה בין החברות הציבוריות הראשונות שהובילה את נושא הנגישות בארגון, זאת טרם דרישות הרגולציה להנגשה ציבורית, מתוך מחויבות חברתית לתת שירות לכל אדם.

ליצירת קשר בנושא נגישות, אפשר לפנות לנוי ביטון, רכזת הנגישות של פז,

טלפון: 09-8631161

מייל:accessibility@paz.co.il

לפרטים על הנגישות באירגון 

לרשימת התחנות 

 

image

נגישות בקבוצת פז

בישראל חיים יותר מ- 1,600,000 אנשים עם מוגבלויות, הזקוקים להתאמות נגישות כדי שיוכלו להשתלב בחברה בשוויוניות.

מאז שנת 2005 פועלת פז להנגיש את התחנות ואת מתחמי התדלוק שלה לכלל לקוחות עם מוגבלות, ועד כה הונגשו כ-230 תחנות

כלומר, ברחבי מתחמי התדלוק והנוחות סומנו מקומות חניית נכים, סומנו עמדות טעינה חשמלית נגישות, נבנו שירותי נכים והוחלט כי נכים יקבלו שירות מלא במחיר שירות עצמי.

כמו כן, השירות הטלפוני הונגש גם ביצירת תקשורת כתובה, העובדים עוברים הדרכות שירות נגישות ועודכנו הנהלים כך שכל אדם עם מוגבלות יקבל שירות ככולם.

בפז מאמינים כי סובלנות ומודעות לצרכיהם של אנשים עם מוגבלויות משפרות את השירות, ובכך גם תורמות לרווחיות העסקים החברים בפורום.

עמותת נגישות ישראל מלווה את פז בהטמעת נגישות בארגון משנת 2005, שהייתה בין החברות הציבוריות הראשונות שהובילה את נושא הנגישות בארגון, זאת טרם דרישות הרגולציה להנגשה ציבורית, מתוך מחויבות חברתית לתת שירות לכל אדם.

ליצירת קשר בנושא נגישות, אפשר לפנות לנוי ביטון, רכזת הנגישות של פז,

טלפון: 09-8631161

מייל:accessibility@paz.co.il

לפרטים על הנגישות באירגון 

לרשימת התחנות 

 

image
image

ESG דוח אחריות תאגידית

קבוצת פז פוגשת על בסיס יום-יומי כמעט כל אזרח בישראל במתחמי התדלוק והטעינה החשמלית שלה הפרוסים ברחבי הארץ,

ברשתות קמעונאות המזון ובנכסי הנדל"ן בהם היא מחזיקה, וכשהיא מספקת ללקוחותיה שמנים, גפ"מ, חשמל, מוצרי איטום ועוד. כקבוצה הרואה עצמה כתאגיד מוביל, וככזו הפעילה במשק הישראלי מזה למעלה ממאה שנים, פז חשה אחריות ומחוייבות לחברה הישראלית להמשיך ולהצדיק את האמון שניתן בה.

 פז משקיעה מאמצים להפוך את האחריות התאגידית לערך מוביל בפעילותה, וככל שהיא מרחיבה את תחומי פעילותה כך גדלה מחוייבותה להוסיף ולשים לב לדברים הקטנים שהופכים ארגון טוב לארגון שמוביל באחריות.

 כקבוצה, פז רואה עצמה מחויבת לשינוי, צמיחה, להצבת יעדים ולניהול בראייה ארוכת טווח, וכזו המיישמת את עקרונות האחריות התאגידית. פז בטוחה, שקידום המחויבות לאחריות תאגידית ויישומה בפועל תתרום לה כקבוצה, תשפר את ממשקיה השונים עם עובדיה, הקהילות בהן היא פועלת, לקוחותיה, ספקיה, בעלי מניותיה ויתר מחזיקי העניין שלה – ובמיוחד עם הסביבה

 

לצפיה בדוח

 

ESG דוח אחריות תאגידית

קבוצת פז פוגשת על בסיס יום-יומי כמעט כל אזרח בישראל במתחמי התדלוק והטעינה החשמלית שלה הפרוסים ברחבי הארץ,

ברשתות קמעונאות המזון ובנכסי הנדל"ן בהם היא מחזיקה, וכשהיא מספקת ללקוחותיה שמנים, גפ"מ, חשמל, מוצרי איטום ועוד. כקבוצה הרואה עצמה כתאגיד מוביל, וככזו הפעילה במשק הישראלי מזה למעלה ממאה שנים, פז חשה אחריות ומחוייבות לחברה הישראלית להמשיך ולהצדיק את האמון שניתן בה.

 פז משקיעה מאמצים להפוך את האחריות התאגידית לערך מוביל בפעילותה, וככל שהיא מרחיבה את תחומי פעילותה כך גדלה מחוייבותה להוסיף ולשים לב לדברים הקטנים שהופכים ארגון טוב לארגון שמוביל באחריות.

 כקבוצה, פז רואה עצמה מחויבת לשינוי, צמיחה, להצבת יעדים ולניהול בראייה ארוכת טווח, וכזו המיישמת את עקרונות האחריות התאגידית. פז בטוחה, שקידום המחויבות לאחריות תאגידית ויישומה בפועל תתרום לה כקבוצה, תשפר את ממשקיה השונים עם עובדיה, הקהילות בהן היא פועלת, לקוחותיה, ספקיה, בעלי מניותיה ויתר מחזיקי העניין שלה – ובמיוחד עם הסביבה

 

לצפיה בדוח

 

image