נגישות
בישראל חיים יותר 1,600,000 איש עם מוגבלויות, הזקוקים להתאמות נגישות כדי שיוכלו להשתלב בחברה בשוויוניות.
מאז שנת 2005 פועלת פז להנגיש את התחנות ואת מתחמי התדלוק שלה ללקוחות עם מוגבלות, ועד כה הונגשו כ-230 תחנות, בתהליך שליוו מורשה נגישות מעמותת "נגישות ישראל". בין השאר, ברחבי מתחמי התדלוק והנוחות סומנו מקומות חנייה והוקצו לנכים, עמדות הטעינה החשמלית ותאי השירותים הונגשו לנכים, והוחלט כי נכים יקבלו שירות מלא במחיר שירות עצמי.
בפז מאמינים כי סובלנות ומודעות לצרכיהם של אנשים עם מוגבלויות משפרות את השירות, ובכך גם תורמות לרווחיות העסקים החברים בפורום.
המוקד הטלפוני המשרת את לקוחות החברה הונגש גם הוא.
ההקלטה בקצב איטי, בשפה פשוטה וללא מוסיקת רקע.
ליצירת קשר בנושא נגישות, אפשר לפנות לנעמה גיל, רכזת הנגישות של פז
בטלפון: 9974*
לקוחות עם מוגבלות המתקשים ליצור קשר באמצעות הטלפון, מוזמנים ליצור קשר במייל בכתובת: naamag@paz.co.il