YELLOWBOX לעסקים – כל הפרטים

YELLOWBOX הם לוקרים אלקטרוניים הממוקמים בתחנות פז ברחבי הארץ ומאפשרים לשלוח ולאסוף חבילות בקלות וביעילות, מתי ואיפה שנוח! בעקבות הפריסה הרחבה ומודל המשלוח הנוח, חנויות e-Commerce המציעות ללקוחותיהן איסוף או החזרת חבילות באמצעות YELLOWBOX, נהנות מדרך אספקה נוחה, יעילה ומתקדמת.

הזמנת שירות YELLOWBOX מתבצעת באפליקציית yellow, בלי תורים, בקלות ובמהירות!
כדי להתחיל לשלוח, הורידו את האפליקציה והיכנסו ל'משלוח חבילות' בתפריט.

 

איפה ממוקמים מתקני ה-YELLOWBOX?

הלוקרים ממוקמים בפריסה רחבה, בכ-130 תחנות פז בכל רחבי הארץ.
התחנות פתוחות 24/7*, כך שניתן לשלוח ולאסוף חבילות מהתחנה הקרובה אליכם בשעה שנוחה לכם.

לצפייה במפת התחנות הכוללות מתקני YELLOWBOX לחצו כאן>

תמונה להמחשה

YELLOWBOX באתר שלכם – איך זה עובד?

חנויות e-Commerce מוזמנות ליהנות משירותYELLOWBOX  באחד מ-2 מודלים:

  • מודל עסקים בינוניים/גדולים - מיועד לחנויות בעלות כמות הזמנות יומית גדולה: עם ביצוע ההזמנה באתר שלכם, נוצרת גם הזמנה במערכת YELLOWBOX. למידע על תהליכי העבודה, התאמה אישית וממשקים, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו, בטל': 1-800-774-774 או במייל: pazcustomer@paz.co.il
  • מודל עסקים קטנים - מתאים לכל חנות בכל היקף פעילות: הלקוח מבצע הזמנה באתר שלכם ואתם מבצעים עצמאית הזמנת משלוח ב-YELLOWBOX דרך אפליקציית yellow. זה פשוט וקל!

 וככה זה עובד מרגע שהוספתם לאפשרויות המשלוח באתר שלכם את YELLOWBOX: 

 

החוויה של הלקוח שלכם: פשוט ונוח לאסוף חבילות על הדרך

  1. בשלב ההזמנה באתר שלכם, הלקוח יכול לבחור באפשרות המשלוח ב-YELLOWBOX, בציון תחנת פז ממנה הוא מבקש לאסוף את החבילה.
  2. ברגע שהחבילה מגיעה לתחנת פז שבחר הלקוח, נשלח אליו עדכון ב-SMS שאפשר להגיע לאסוף אותה.
  3. הלקוח מגיע לתחנה בשעה שנוחה לו ואוסף את החבילה – בלי תורים, בקלות ובמהירות
תמונה להמחשה

החוויה שלכם: הדרך היעילה למשלוח חבילה

  1. ברגע שהחבילה שהזמין הלקוח מוכנה למשלוח, אתם נכנסים ל'משלוח חבילות' באפליקציית yellow  ומזמינים משלוח מתאYELLOWBOX  הקרוב אליכם לתאYELLOWBOX  בתחנת היעד שבחר הלקוח שלכם.
  2. כעת נותר לכם להגיע לתחנת המוצא שבחרתם, להדביק בול YELLOWBOX על החבילה (מדבקות הבול מחכות לכם בחנויות yellow) ולהכניס את החבילה לתא.
  3. ברגע שהלקוח אוסף את החבילה, אנחנו מעדכנים אתכם ב-SMS שהיא הגיעה ליעדה 
תמונה להמחשה

איך מצטרפים לשירות YELLOWBOX?

כדי לאפשר ללקוחות שלכם לבחור במשלוח באמצעות YELLOWBOX, עליכם להגדיר את YELLOWBOX כאפשרות משלוח באתר שלכם. אנחנו מעמידים לרשותכם מספר אפשרויות להטמעה:

 

1. פלאגין - תוסף חכם לבחירת תחנה שתוכלו להטמיע באתר שלכם בקלות

  • איך זה עובד?
    בעת ההזמנה באתר שלכם, כאשר הלקוח בוחר באפשרות המשלוח ב-YELLOWBOX, תיפתח חלונית בה יחפש ויבחר תחנה לאיסוף החבילה.
  • מה אתם מקבלים מאיתנו?
    פלאגין מוכן עם הנחיות להטמעה עבור בונה האתר שלכם.
  • איך זה נראה? הנה דוגמה להמחשת הרעיון:
תמונה להמחשה

2. רשימה - רשימת התחנות הכוללות YELLOWBOX

  • איך זה עובד?
    בעת ההזמנה באתר שלכם, כאשר הלקוח בוחר באפשרות המשלוח ב-YELLOWBOX, יפתח שדה בו יבחר תחנה לאיסוף החבילה.
  • מה אתם מקבלים מאיתנו?
    אקסל עם פרטי התחנות לשימוש בונה האתר שלכם.
  • איך זה נראה? הנה דוגמה להמחשת הרעיון:
תמונה להמחשה

3. קישור חיצוני - קישור לאיתור תחנות באתר פז

  • איך זה עובד?
    בעת ההזמנה באתר שלכם, כאשר הלקוח בוחר באפשרות המשלוח ב-YELLOWBOX, יפתח שדה בו הלקוח יציין תחנה לאיסוף החבילה, לאחר שצפה במפת התחנות באתר פז.
  • מה אתם מקבלים מאיתנו?
    קישור לדף איתור תחנות לשתילה ע"י בונה האתר שלכם.
  • איך זה נראה? הנה דוגמה להמחשת הרעיון:
תמונה להמחשה

4. אפשרויות נוספות

תוכלו לאפשר ללקוחות שלכם לבחור לאסוף ב-YELLOWBOX שבתחנת פז הקרובה אליהם, גם בדרכים נוספות: למשל, התחנה תיבחר עבור הלקוח ע"פ מידת הקרבה לכתובת שהזין / אתם יוצרים קשר טלפוני עם הלקוח ומבררים מהי התחנה המועדפת עליו ועוד אפשרויות, בהתאם לאופי האתר והלקוחות שלכם.

 

התייעצו עם בונה האתר ונשמח לסייע לכם בדרך הנוחה לכם ביותר.

 

סוגי תאים ומידות

תא S - מידות התא: 61X44X8.5 ס"מ

תא M - מידות התא: 61X44X18 ס"מ

תא L - מידות התא: 61X44X37 ס"מ

מחירי השירות לסוגי התאים השונים, מעודכנים בתהליך הזמנת שירות 'משלוח חבילות' באפליקציית yellow.

 

שאלות נפוצות

איך אדע איזה גודל תא מתאים לכל חבילה?
סוגי התאים ומידותיהם מוצגים גם בתהליך ההזמנה באפליקציית yellow. בחרו בתא אשר מידותיו גדולות ממידות החבילה שברצונכם לשלוח. מומלץ למדוד את החבילה כדי לוודא שהיא נכנסת לתא בגודל שבחרתם.

איפה מקבלים בול YELLOWBOX?
את מדבקות הבול מקבלים חינם בחנויות yellow. טיפ: כאשר אתם מגיעים לקחת בול, כדאי לבקש מראש כמות בולים שתשמש אתכם גם להזמנות הקרובות הבאות.

מה עושים עם הבול?

את הבול עליכם להדביק על החבילה אותה ברצונכם לשלוח וכמובן לעדכן את מספר הבול במקום המתאים לכך בהזמנה שביצעתם באפליקציית yellow.

איך פותחים את הלוקר להכנסת/הוצאת החבילה?

מתקני ה-YELLOWBOX מצוידים במסכים המנחים אתכם לביצוע הפעולה הרצויה:

להכנסת החבילה- עליכם להעביר בסורק את הבול שהדבקתם על גבי החבילה והלוקר המתאים יפתח. לאיסוף החבילה- על הלקוח שלכם להקליד את הקוד האישי שנשלח אליו בSMS- בו הודענו לו שהחבילה הגיעה.

האם צוברים גם על הזמנות YELLOWBOX באפליקציה?

כמובן. חברי מועדון yellow צוברים 10% על כל הזמנת משלוח חבילה באפליקציה.
לפרטים נוספים ולתנאי הצבירה לחצו כאן >

איך אפשר לעקוב אחרי חבילה שנשלחה?

בכל שלב ניתן לעקוב אחר סטטוס החבילה בקטגוריית 'משלוח חבילות' שבאפליקציית yellow.


בכל שאלה, הערה או בקשה ניתן ליצור איתנו קשר בטל': 1-800-774-774
או במייל: pazcustomer@paz.co.il
נשמח לעזור:)

 

*תחנות פז פתוחות 24/7,  למעט תחנות מעטות הסגורות בשבת ובלילות.

תמונה להמחשה