פרס המי"ל למצוינות בשירות

מקום שני בקטגוריית "שימור וחוויית לקוח", לשנת 2009

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) מקיים תחרות ייחודית שמטרתה לקדם את המודעות לשירות מצטיין בישראל, ולהוקיר חברות וארגונים שביצעו מהלכים יוצאים מן הכלל בתחום השירות.
 
התחרות מתנהלת בכמה קטגוריות: שירות לקוחות שותף עסקי אסטרטגי, מקצוענות בשירות לקוחות, שימור וחוויית לקוח, שימור עובדי שירות לקוחות ונגישות בשירות.
 
בשנת 2009 זכתה פז במקום השני בקטגוריית "שימור וחוויית לקוח", בשל אסטרטגיית שירות כוללת תחת כותרת הגג "מקסימום חוויית שירות, מינימום זמן". מתוך ההבנה כי הלקוח מבקש שירות מהיר ויעיל בכל ממשקי התחנה, פיתחה החברה מנגנוני הטמעה, וכלים למדידת הפרמטרים הקריטיים של חוויית המשתמש בתחנות התדלוק ובמרכזים הקמעונאיים.