תחרות ה- AME הבינלאומית, ניו יורק

פרס ראשון על המהלך השיווקי עסקי לשנת 2005 (AME Gold Awards)

(AME Awards (Advertising & Marketing Effectiveness היא תחרות שנתית בינלאומית שנוסדה ב-1994, ומתקיימת כחלק מ''פסטיבל ניו יורק'' היוקרתי לפרסום ושיווק. התחרות מודדת אפקטיביות של מהלכים שיווקיים ופרסומיים של חברות בינלאומיות מובילות ומשרדי פרסום מכל העולם, ונחשבת לאחת התחרויות החשובות והגדולות בתחום. התחרות מתקיימת במספר קטגוריות: מזון, צריכה, מוצרים לא מתכלים, פיננסים ושירותים, תקשורת, מדיה ומחשוב ועוד. הזוכים בתחרות הם המהלכים שהוכיחו אפקטיביות שיווקית תוך שילוב של אסטרטגיה וקריאייטיב פורצי דרך.

בשנת 2005 זכתה פז בפרס AME Gold Awards (המקום הראשון) על המהלך השיווקי-עסקי של השקת Paz Yellow, המתחם הקמעונאי. פז הביאה לשינוי מהותי בשוק הדלק הישראלי ויצרה שוק חדש - שוק הנוחות בישראל. זו הייתה זו הפעם הראשונה שבה זכתה חברה ישראלית במקום הראשון בתחרות.