תחרות ה"אפי" השנתית לשיווק ופרסום אפקטיבי

פרסים בקטגוריות שונות לאורך השנים

האפי (Effie Awards ) היא תחרות בינלאומית יוקרתית, שניגשות אליה החברות הגדולות בעולם ובמשק הישראלי. היא נערכת בכ-35 מדינות, ומתקיימת במספר קטגוריות: מזון, צריכה, מוצרי צריכה לא מתכלים, פיננסים ושירותים, תקשורת, מדיה ומחשוב, המגזר הציבורי ואחריות חברתית.
כמו כן, מחולקים במסגרת התחרות פרס "אפי פלטינום" על אפקטיביות לאורך זמן, ופרס "גרנד אפי", הניתן למהלך השיווק והפרסום של השנה.
 
בישראל מתקיימת התחרות משנת 2000 ומנוהלת בידי שלושה גופים: המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק הישראלי.
 
לאורך השנים זכתה קבוצת פז בכמה פרסי אפי:
 

2005: על מהלך שלושת השלבים לפיתוח והובלת שוק הנוחות בישראל 

בשנת 2004 הצליחה פז לעשות שינוי אמיתי בשוק הדלק, עם עלייה בהעדפה לפז ויצירת  פער בינה ובין גוש החברות המסורתיות. במקביל יצרה פז שוק חדש – שוק הנוחות בישראל, כשהשיקה את המתחם הקמעונאי.
 

2007: על הובלת שוק קמעונאות הנוחות על הדרך

בשנת 2006 הצליחה רשת Yellow לבצע פריצת דרך בשוק הנוחות בישראל: היא הגדילה  את שוק הנוחות, את הקטגוריות המאפיינות אותו, את המכירות לכל סניף ואת סל הקנייה הממוצע, והצליחה להפוך את שוק הנוחות ללגיטימי בתפיסת הצרכן. 
 

2008: Effie Platinum– על מהלך שלושת השלבים לפיתוח והובלת שוק הנוחות בישראל 

המהלך המצטיין שהוכיח אפקטיביות והישגים יוצאי דופן בין השנים 2003-2008.